Άφιξη
Ο ι επιβάτες συνίσταται να βρίσκονται στον προγραμματισμένο χώρο απογείωσης 15 λεπτά νωρίτερα από την αναχώρηση. Οι επιβάτες θα συναντήσουν τα ελικόπτερα μας, ακολουθώντας τις οδηγίες του πληρώματος εδάφους και των πιλότων μας.

Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών

Ελευθέριος Βενιζέλος
Σ ε περίπτωση που η αναχώρηση σας πραγματοποιείται από το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και έρχεστε οδικώς, ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στις δύο χάρτες. (Κλικ για μεγέθυνση). Ο στόλος μας επιχειρεί από το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών – Ελευθέριος Βενιζέλος, Γενική Αεροπορία στην Πύλη 12 (Gate 12).
Εθνικά και Διεθνή αεροδρόμια
Αεροδρόμια
Σ ε περίπτωση που οι επιβάτες αφικνούνται σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο, το προσωπικό εδάφους της Goldair Handling θα τους συναντήσει, είτε στο χώρο αποσκευών κρατώντας μία πινακίδα με το όνομά τους ή εάν πρόκειται για άφιξη με ιδιωτικό αεροπλάνο, έξω από το αεροπλάνο και θα τους συνοδεύσει άμεσα στο ελικόπτερο για την αναχώρηση. Σχεδόν η ίδια διαδικασία ακολουθείται σε μια πτήση επιστροφής. Θα περιμένουμε τους επιβάτες έξω από το ελικόπτερο για να τους συνοδεύσουμε στον κύριο τερματικό σταθμό, έτσι ώστε να κάνουν Check-in για την πτήση ανταπόκρισης ή στο ιδιωτικό αεροπλάνο.
Περιοχές Προσγείωσης
Ελικοδρόμια
Σ ε περίπτωση που οι επιβάτες επιβιβάζονται στο αεροσκάφος από ελικοδρόμια ή από χώρους προσγείωσης / απογείωσης εκτός αερολιμένων και δεν υπάρχουν αρμόδιες δημόσιες αρχές, ο πιλότος του αεροσκάφους είναι αρμόδιος για την απόδοση των ελέγχων ασφάλειας των επιβατών και των αποσκευών τους.
Έλεγχος
Έλεγχος
Π ριν την επιβίβαση, ο πιλότος εκτελεί τον έλεγχο ταυτοποίησης των επιβατών, στηριζόμενος στα ταξιδιωτικά τους έγγραφα, καθώς επίσης και σε έλεγχο αποσκευών είτε από τον ίδιο ή με τη χρήση οποιωνδήποτε διαθέσιμων ηλεκτρονικών μέσων. Σε περίπτωση άρνησης να υπαχθεί στον ανωτέρω έλεγχο ασφάλειας, ο επιβάτης δεν θα δικαιούται να επιβιβαστεί στο αεροσκάφος. Ο πιλότος έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιβίβαση ενός επιβάτη ή των αποσκευών του εάν κρίνει εύλογα ότι η ασφάλεια της Πτήσης τίθεται σε κίνδυνο. Στην περίπτωση που η πτήση ή μέρος αυτής ακυρωθεί λόγω οποιουδήποτε από τους λόγους που ορίζονται στις διατάξεις του παρόντος άρθρου, ο αερομεταφορέας δύναται να παρακρατήσει το κόμιστρο ή, εάν το κόμιστρο δεν έχει πληρωθεί, να απαιτήσει την πληρωμή του. Όλες οι αποσκευές θα τοποθετούνται στο χώρο αποσκευών εκτός εάν ο πιλότος ορίσει άλλως.
Επικοινωνήστε με τους Ειδικούς

Σπύρος Βαξεβάνος
Προϊστάμενος Εμπορικού Τμήματος